BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, December 25, 2008

わたしのくりすます2008

きのおわくりすますです。

ともたちとKek Lok Si Templeにいきました。

だいだい九時に、ともたちとSg Dua Gateであいました。

ばすでいきます。

だだいじゅじに、Kek Lok Si Templeでとおちゃくしました。

(the last time i went to Kek Lok Si temple was around 8 years ago, when i was 12 years old.)

たくさんひとでした。

あさ,道に沿って まあけっとがありました。

いいてんきでした。

たくさんしゃしんをとりました。

うつくしいのけしきですね。

それから、わたしたちいのりました。

みやげものやがありましす、わたしわたちをかいました。

だいだい一時にひるごはんをたべました。

ゆうめいLaksaをたべました。

(we saw a funny thing on the gate of the road to Kek Lok Si, a foreigner colour his body with silver colour and sit at the road to make some funny movement. i thought he was to make some funny movement. i thought he was fake at the beginning because he did not move at all. When people put money in the pail in front of him, he smile suddenly. haha..is art!! Because day is still young, after lunch we decided to go to Gurney.)

ばすでGurney Plazaにいきました。

わたしたちはGurney Plaza をかいました。

だいだい七時、わたしたちはばんごはんをたべました。

Gurney Drive でばんごはんをたべました。

Gurney Drive のたべものはおいしくありませんでした。

たべものはたかいでした。

ごごじゅじに、わたしたちはかえりました。

きょお、りょこはたのしかったです!!

(P.S : i will upload photos later because yesterday i reached hostel quite late and internet access was bad. i unable to upload it last night to internet. i will upload the photos later.)

4 comments:

xinxin^^ said...

yinyinさんのりょこはおもしろかったです。

sophia ng^^ said...

Kek lok siはき例名ですか。こんどいしょにいきませんか。

Sue-In said...

kek lok si is a wonderful place ..

i love the silver artist alot !!!

^^

yin yin said...

はい、私のりょこはよかったです。sure, we can go together. haha..the silver artist is funny