BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 23, 2008

がっきのおわり

きょおはがっきのクラスの最後の日です。
Today is the last class i have on end of the semester.

前期の最後のクラスは日本語のクラスです。
The last class of the first semester is Japanese class.

期末テストはやがてはじめます。
The final exam will be start soon.

I am scare and worried about the final exam.

がんばれ!!

4 comments:

joon said...

はじめまして
わたしわほです

テストがありますか??

わたしもせんすにテストがありました

Good luck!!

どぞよろしくおねがいします。

myrika said...

おつかれさまでした。
テスト、がんばってね。

yin yin said...

はじめまして、ほんさん。こめなさい、わたしはnow only free to check on my blog. ありがとfor the good luck. のほんごのテスト21thおわりました。Listeningテストむずがしでした。but i already try my best, so i think should be no regret.

yin yin said...

りかせんせい、あろがと。Listeningテストむすがしでした。わたしはdid not very good. thanks for the teaching during first semester, it makes me wanted to know more about japanese.