BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 6, 2009

Gentingのりょこう

































さしぶり、みなさん。

おげんきですか?
私はげんきです。
先週、家族とGentingにいきました。
Gentingのてんきは、さむいですね。
たのしかったです。
Tsin Swee Templeにいきまひた。
おてらからGentingまでだいだい5KMです。
おてらでとても写真をとりました。
(The pictures are showing the processes in LIFE AFTER DEATH according to Buddhist's Belief.)


6 comments:

hsien oon said...

Yin yin さん、

あ。。よかったですね!!!
長い時間、私はGenting にいきません。
休みのとき、毎日家でいました。
旅行をしませんでした。

yin yin said...

じゃあ、こんどう休みのとき一緒にGenting にいきます。!!

Stellarwind said...

u went there ?

yin yin said...

yes..very nice place

Audrey ♥ said...

so nice...chill with family..long time didnt go genting alrdy....

yin yin said...

the temple really very nice la..can make a trip there..very easy nia..