BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, July 23, 2009

Transformer 2: Revenge of the Fallen











私はTransformerがだいすきです。
(I love Transformer very much.)

やすみのとき、友達とTransformer 2をみました。
(During holiday, i watched Transformer 2 with my friends.)

わたしたちはPavillionのえいがかんでTransformer 2をみました。
(We watched Transformer 2 at Pavillion's cinema.)

Transformerは有名の映画から、映画館でたくさんひとがあります。
(Transformer is a very popular movie, that's why there are many people in the cinema.)
この映画はアクション映画です。
(This is an action movie.)

おもしろですね。
(It is very interesting.)

この映画のグラフィックすごいですね。
(The graphic inside the movie is very good.)

一人物は生々しいです。
(The characters of the movie very lively.)

Bumble beeとOptimus Primeは大好きの人物です。
(The character i like the most is Bumble Bee and Optimus Prime.)

このエピソードはあたらしの人物があります。Jet fireです。
(Jet fire is the new character in this episode.)

次のエピソードは年2011年以内にあります。
(Next episode will be coming on year 2011.)

私は次のエピソードを望む。
(I looking forward for the coming episode.)

9 comments:

doris said...

わたしもTransformer 2をみました。

でも、Transformer 1を見ませんから、ちょっと意味はわかりませんね。

myrika said...

Transformerって、男の人が好きな映画だと思っていました。私は見たことがありません。でも、日本でもとても人気があるみたいです。こんどみてみようかな。。。

Ben said...

あつ、分かりました。やはりYIN YINさんですね。ごめんごめん、新友だちの名前を忘れました。今回は最後です。約束ですよ。じゃ、またね。

yin yin said...

すません。後半に返信から。Dorisさん、一緒にTransformer 3をみましょ。せんせい、Transformerはとても言いいの映画です。一緒にTransformer 3をみましょ。

Benさん、私の名前は忘れない!!!

Stellarwind said...

waah, oni i use english here.
Transformer fan here!!!
I love d soundtrack as well
21 guns,i like greendays

ToŸż said...

same here~~i love this time sound track so much~~~

yin yin said...

LOL..you both get married la..But i like everything of transformer :P

Stellarwind said...

haha, get married?
v don't know each other.
u tot now is in wat century?

yin yin said...

Lol..nowadays internet brings a lot of thing ya..lol..u outdated la auntie.