BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 1, 2009

憂いの週







今週はとても憂いです。
This is a tough week.

たくさんことを心配します。
I have a lot of things to worry.

たくさん宿題があります。
I have many homework.

たくさんことを完成なくちゃいけません。
A lot of stuff need to be complete in this week.

非常にストレス。
I feel very stress.

昨日、あたまとてもいたいんです。
Yesterday, i had very bad headache.

でも、とてもクラスがありました。
But, i have many classes.

だいだい9時に部屋へかえれました。
I can go home only at around 9 o'clock.

とても疲れでした。
Very very tired.

部屋に帰って、お風呂にはいて、寝ました。
I went home, take bath, then sleep.

ストレスがあると思いました。
I think the headache is because of stress.

私は楽しい生活ができることをお願いします。
I wish i can have enjoyable life.

6 comments:

Unknown said...

ive got a lot of school too:( i commiserate <3

yin yin said...

oh..u are so sweet :( yea..very busy lately..thanks :)

ToŸż said...

haha~~Kesian~~lucky i alrdy finish study~~but busy on work too =(

yin yin said...

Your work also very kesian. :( But you will get better job one day, dont worry.

Audrey ♥ said...

dont worry, when u get over all of these, the good will be waiting for u ahead. gambateh!

yin yin said...

yea..same to u la..i know u also suffering lately..